Ogólne warunki sprzedaży

Aktualności

Nowe logo MK

MK z nową identyfikacją wizualną

 

Grupa Joncoux, której jesteśmy częścią, obchodzi imponujący jubileusz 100-lecia działalności. To dokonała okazja do podsumowań i zaprezentowania planów na kolejne lata. Jednym z nich jest odświeżenie identyfikacji wizualnej wszystkich firm należących do Grupy. Nowe loga to jednak nie wszystko.

Od dziś Grupa Sphering

Na początku minionego wieku rodzina Joncoux założyła we Francji przedsiębiorstwo produkujące rury kominkowo-piecowe. Przez lata firma rozwijała się bardzo prężnie, do tego stopnia, że  stała się jedną z najważniejszych spółek w Europie. Aktualnie w jej skład wchodzą producenci systemów kominowych i wentylacyjnych z całej Europy: Apros we Włoszech, Eurotip w Belgii, Isotip- Joncoux i Lorflex we Francji, MK w Polsce i w Niemczech oraz centrum innowacji- laboratorium WeLab we Francji.

Po 100 latach działalności Grupa otwiera nowy rozdział historii i decyduje się na zmianę nazwy na Sphering (Sphering Group).

Nowa bardziej międzynarodowa i dynamiczna nazwa odzwierciedla silną, europejską pozycję Grupy i wspiera jej ekspansję. Koncepcja nazwy pochodzi od słowa „sphere”, które oznacza obszar, krąg, kule, co nadaje symbolicznego znaczenia i powstała specjalnie z myślą o rynku międzynarodowym. Nowe logotypy marek wchodzących w skład Grupy odnoszą się kształtem właśnie do kuli. Dzięki temu wszystkie są spójne, ma to na celu wzmocnienie Grupy i większą rozpoznawalność firm należących do niej.

Charakterystyczne dla nowego logo MK jest nowoczesne liternictwo i kształt ułożenia dwóch półkul nawiązuje do liter M i K. Przywrócono także dobrze znany i kojarzony z MK kolor niebieski.

Filozofia Sphering, wspólne wartości i wizja na przyszłość

Nowego wyrazu nabrała także filozofia Grupy, która zawiera się w słowie CARE, i stanowi fundament naszych działań i relacji.

CARE, wyraża wszystko to, czym kierujemy się od zawsze. Od zawsze dbamy o nasze relacje z Klientami, Pracownikami i Dostawcami. Oznacza to również dbałość o jakość i właściwości produktów, o bezpieczeństwo rozwiązań, o społeczeństwo i środowisko naturalne.

W Sphering na pierwszym planie pojawia się dbałość o  bezpieczeństwo budynków i ich mieszkańców oraz o ekonomiczny sposób ogrzewania i wentylacji. A każde z proponowanych przez Grupę rozwiązań dopasowane jest do specyficznych wymagań obiektów w całej Europie.

Aby opracowywać jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania, stworzyliśmy własne laboratorium WeLab. Sprawdzamy tam, czy nasze systemy kominowe prawidłowo współpracują z urządzeniami oraz testujemy wydajność urządzeń we współpracy z kominami. Wykonujemy testy termiczne układów spalinowych i urządzeń grzewczych oraz testy szczelności. W wyniku procesu certyfikacji systemy kominowe uzyskują oznaczenie CE, co potwierdza ich zgodność z wymaganiami norm zharmonizowanych.

Najważniejsze zasady

Przy każdej okazji podkreślamy, że naszą mocną stroną są ludzie, pracownicy firmy, którzy kierują się konkretnymi zasadami i wartościami. To w wielu przypadkach osoby związane ze swoim miejscem pracy kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Przez cały ten czas kierują się dobrem klientów, jednocześnie dbając o relacje między sobą. Praca to dla nich pasja.

Zmiany zachodzące w Grupie – zarówno uwypuklenie wartości, jak i odświeżenie identyfikacji wizualnej – są wypadkową stałego rozwoju i kreowania innowacji. Nowy wizerunek pokazuje, że dla Sphering i jej członków najważniejszy jest Klient oraz jakość wykonywanych dla niego produktów i usług.

GALERIA

Your compare list

Compare
Usuń wszystkie
Porównaj
0